måndag 21 september 2009

Lantlig idyll vägen

Här börjar jag min vandring till att få mitt hem i Fransk lantlig Idyll, jag älskar den stilen, gammalt och fint, Här har jag en gammal lampa som jag ärvt, men Lampskärmen är inte den jag vill ha.

Här har vi en del av mitt gammla skrivbord, och ovan på har jag ett silverfat med spets,trådrullar,knappar mm.men den blå korgen ska inte vara med. Men man måste ha sina papper i något.

Vilken underbar tidning , man kan bläddra och bläddra om och om igen, det är så mycket fint som man kan drömma sig bort i.


Nu måste man ju börja förbereda för julen oxå, dessa kort kommer in på bloggshoppen senare.



1 kommentar:

  1. Hej jag skickade paketet igår så det borde komma fram snart, hoppas du blir nöjd med asken!
    Denna tidning du visar är helt underbar!!!
    Ha en bra kväll!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera