måndag 1 juni 2009

Mors dag

Ja då var det Mors dag, hon blir rikligt uppvaktad av sin man och barn, jo då, men "man ska inte skämma bort sin mamma säger min son", hon kan tro att det alltid ska vara så. ja,är han inte underbar, barnen är bra kul ändå.
Så jag gjorde min egna morsdag tårta och har ni sett så söt den blev, undra hur många som har Hello kitty på sin morsdag tårta, men någon ska vara först.
Locket har jag köpt från Rosies
hon säljer massor av söta Tårtlock.
Och så har jag fått min inbjudan till Revely och snacka om att få inspiration till att sticka massa kläder, jag har inte hunnit kolla allt ännu. Det tar tid, men vad det var mycket fint.

Och så till sist ett kort på mina, ja några av mina växter som är i trädgården, jag tyckte det blev så fint ihop, orange rött och vit rosa.

2 kommentarer:

  1. Tårtan ser ju ljuvlig ut, hoppas att den var god!!!!!!! Kram. Karin

    SvaraRadera
  2. Mycket fin tårta, lite somrig med detta fina motiv!!

    Kram

    //Rose-Marie

    SvaraRadera