måndag 22 juni 2009

Midsommar blommor

Ja så här såg min Midsommar tårta ut, Det var bara synd att man inte kunde sitta ute och äta, då hade nog fat och gals flugit iväg, för det blåste bra.Men det gick bra ändå att fira Midsommar
På tårtan ser ni ett mycket fint Lock som jag köpt från Rosies presenter


Det var bara ett måste att ta kort på min Lila ros, jag gillar färgen jätte mycket. För ett par år sedan så fick jag aldrig se blomman för "mina" Rådjur åt upp knopparna,jag får väl hoppas att dom var goda. Nu är här inga Rådjur längre så nu blommar Rosen så fint.

Här har vi en av mina orkider, det är en mycket vacker blomma, jag har flera stycken för dom är så fina.

Sedan kunde jag bara inte låta bli, den kompliserade Passions blomman med full blomma. det är lite svårt att tänka sig att det kan bli så vaker när man ser knoppen, men jag tycker att dessa blommor tillhör Midsommar. Midsommar är ju Naturens högtid, allt står i blom.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar