onsdag 13 maj 2009

Lampan lyser inte fullt ut

Här har jag fått ideen från en av böckerna jag lånade, det är olika pärlor som är på en mocka rem, det är lite svårt att se pärlorna riktigt men dom är ljus rosa och en är mörkare, sedan den tredje pärlan är en kristall pärla.
Jag måste nog säga att jag känner mig som Eddissons lamp expriment, det lyser lite sedan är det svart länge, min idee lampa har lyst innan men den är lite svår att få igång nu.

Så har jag gjort klart min 60 tals tröja, det är en vintage projekt, det är en lätt stickad tröja i mosstickning. Jag har ine bestämt vad nästa vintage stickning blir.

2 kommentarer:

  1. Såg på Wettergrens nu i veckan att dom hade rea på scrap och pärlor, om du är intresserad, så var det en hel del fint. Massor med kramar. Karin

    SvaraRadera
  2. Och visst lyser lampan...........Karin igen!!!

    SvaraRadera