torsdag 7 maj 2009

En trevlig Torsdag

Ja då var jag nästan klar med bakstycket till Poncho hoodie tröjan, en Vintage tröja.
men jag var tvungen att lägga ifrån mig stickningen och göra något nyttigt, så blev det.
När städningen var klar så hade jag fått iden till ett Halsband.


och här är resultatet, många gånger får man bra ideer när man städar har jag märkt, men dom är inte alltid så lätta att genomföra.
så nu är det dags att fixa lite mat och sedan sätta sig och!!!!!!!!!!

Kolla dom nya stick tidningarna som kom idag, kvällen är räddad, först tidningar, sedan Hocky. Det blir en bra kväll känner jag.

Sedan så vill jag skicka ett Stort Tack till min Vän Karin och tacka för dom mycket fina halsbanden som jag fick i dag.

1 kommentar:

  1. Tack själv, glad att dom kommer till användning. Jag ska leta efter mönster, modell äldre, som jag vet finns någonstans i gömmorna....Kram Karin.

    SvaraRadera