onsdag 18 april 2012

Socka

Snacka om att tro att man inte fått upp ögon persiennen i går morse, jag stack ut mitt huvud för att se det ordentligt.
Men vad mina tomatplantor blev ledsna, ändå så har jag dom i ett mini växthus. Ja ja jag får väl skaffa nya plantor.
Men jag önska nu att det ska bli lite mera sol och lite varmare.
Jag har haft stickat sockar med ett litet mönster, det skulle bli knästrumpor men , nja det får bli sockar istället. Garnet är On line garn, jag fick garnet i ett byte så det har legat ett tag.
Det är kul att sticka sockar, det går ganska så fort. Nu har jag fått tillbaka stick ådran så nu planerar jag nästa projekt.

3 kommentarer:

  1. Ja det snöade här igår också!
    Men idag skuner solen,
    skönt!
    Vilka fina sockor du gjort!
    Du är så pysslig!
    Ha en fin dag
    kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt garn!!!! Tom en Tomta börjar lessna på snön nu.... och de är inte ofta du hör de :D

    SvaraRadera
  3. Usch då...snö vill vi inte ha nu. Jag bär mina tomatplantor ut och in varje dag. Glada härliga sockor !!!
    Kram Eva

    SvaraRadera