måndag 26 mars 2012

Måndag Ja nu börjar veckan!!!!!

Vi börjarväl med en liten söt kille i Trädgårdslandet, det kändes nästan att man ville ut och greja i går, så fint det var.

Min julros är ju så himla fin nu, jag är stolt att ha denna, innan har dom alltid dött för mig så detta är en extra trevlig våröveraskning.


Jag har gjort små hjärtan att sätta nålarna i, det är så kul att fixa lite små grejer, dessa broderade blommor är helt nya för mig, man snor runt garnet så dom blir liksom lite tjocka.

Här har vi ett till.


Så har jag scrappat vintage grattis kort, det var kul.

Dessa kommer att kunna köpas på Farmors Lanthandel.

4 kommentarer:

  1. Julros???? Hoppas du haft en mindre blåsig dag än jag!

    SvaraRadera
  2. Julrosor är fantastiska blommor. Jag har två inomhus i kruka och de ska väl ner i jorden nu. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Har också en torr julros stående inne. Har ju blivit en populär blomma att ge bort till jul... Kanske dax att få ut den nu?

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att påskkransen blev charmig när den inte var helt rund. :) Underbara blommor du har på din sida. Nu längtar man verkligen till sommarens alla blomster slår ut!
    Fina vintagemotiv på korten. Ha en fin fredag och lördag! Kram

    SvaraRadera