lördag 4 september 2010

Award

Titta vad jag fått, en Award av MyzPyzzel, Tack snälla du, så glad jag blir.
Man ska skicka den vidare till 7 andra bloggare, men jag tycker att ni som är inne på min blogg och tittar får denna Award av mig, det finns så himla många fina bloggar.

Sedan ska jag skriva 7 saker om mig själ

1. Jag älskar Katt
2. Jag bor på landet nästa ute i skogen och storm trivs.
3. Jag tycker mycket om att pyssla med, stickning, virkning, scrapping, jag allt möjligt
4.Jag tycker mycket om blommor både ute och inne.
5. jag värnar mycket om alla djur.
6.Min högsta önskan är att kunna ha lite olika djur, som ko, får, gris, höns
7.Ska lära mig spinna

Ja det var lite om mej, om ni undrar mera så får ni fråga.

Tack än en gång Myzpyzzel för den fina utmärkelsen.

3 kommentarer:

  1. Det prickar ju in dig perfekt! Du i ett nötskal. Sitter just med en katt i mitt knä och hon gillar din första punkt speciellt mycket. Massor med kramar.

    SvaraRadera
  2. Grattis till denna award den är du väl värd!
    Och såroligt att få reda på lite saker om dej!
    ha en fin Söndag!
    kram Kathrine

    SvaraRadera