fredag 2 oktober 2009

Oktober, Halloween

Jag fick sådan lust att plåta när solen gick upp idag, fick sååå mycket ispiration av Fågel Blå och hennes mycket fina kort. När man ser det på detta viset så måste man säga att våran planet är underbar.


Nu i Oktober månad så tar jag alltid fram Halloween saker, jag tycker det är lite kort tid för bara en helg, så nu har jag städat och fått fram sckräcken i Huset,hi hi.


Som jag skrev så blir det så jätte fint. Detta är taget från ett av fönstren i mitt vardags rum.





Senaste Modet.




Nu till något helt annat, jag tänkte ni skulle få tips om ni ska på dans eller middag i kväll eller Lördags kväll. Vad sägs om att ta på sig Rosa färgade Strumpor som är stickade, vristvärmare
Halsduk och Hatt i samma garn, det ni.

Eller varför inte en hel klänning i garn.
Ha en god helg nu alla.






1 kommentar:

  1. Hej! Tack för det fantastiska paketet med garn, choklad och de underbara änglarna. Det var ett rent nöje att hämta posten i lådan idag. Tack och kram och en trevlig stickhelg från Anneli

    SvaraRadera