torsdag 6 augusti 2009

Sensommar

Här har jag fixat till en dörrkrans med äpplen på, jag gillar att fixa till med växter och frukt och grönskaer, det blir så fint.Och nu finns det mycket av dessa varor.

Så var jag ute och plocka rönnbärs kvistar, är dom inte helt otroliga med sin orange färg, jag är jätte förtjust i att ha en massa Rönnbärs kvistar både inne och ute. Denna gången har jag satt det i en kruka på trappan.
Nu när det är sensommar så tycker jag det är så fridfullt i luften och naturen, på något vis så har naturen börjat att sakta ned för att vintern ska komma, och luften den följer med med en frisk luft som kommer högt uppifrån. Jag måste nog tillägga att våran planet är helt otrolig.




Sedan fixa jag till en ny LO. är det inte ljuvligt att se!!!!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar