söndag 19 juli 2009

Pyssel söndag

Idag har jag inte gjort så många knop, kollat runt lite på datan, lagt till lite sidor på Myricas Atelje´så det blir bättre på shoppen. Och sedan har jag pysslat, jag tycker det är sådan god av koppling.
Som synes så har jag gjort ett Halsband som kommer att landa i shoppen, jag har köpt pärlorna från Ängla design
som har många fina pärlor.

Så har jag börjat sticka på Medeltids möss, jag ska nog prova en stickstorlek mindre jag har inte bestämt ännu, det ska bli flera stycken. Jag hitta dom i en Simply Knitty tidning som jag hade.
Allan Darts mönster.

Och här har ni Tilda Johansdottir eller vad den lilla damen kan heta. Hon bor i en sten slott med sina ??
det får vi se, nästa gång jag lägger ut kort på nästa medeltids mus.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar