torsdag 2 april 2009

Vårblommor

Som jag skrev Vårblommor så jätte fina dom är, eller så är det så att man blir så glad när man får syn på dom små rakckarna ofta i lite snö står dom. För då vet man att våren kommer eller är på väg.
Men inte denna gång, ja söta är dom.


Här har vi en pulsvärmare med sidenband och paljett fjärilar, där är en lite tumme också.

Jag har varit och handlat i dag, det blev vad bilden säger, ett mönster på en dräkt jag tycker den är rena 50-tals stuket på den, häftig. Sedan nystan, och knappar är till min Miss Money Penny tröja, och så en massa 80-tals tröj mönster att sticka, jag tycker många av 80-tals tröjorna var riktigt häftiga, kan vara kul att sticka någon nu.
Ja det är nog vad jag har haft för mig halva dagen i dag, nu ska jag gå och sticka tror jag.

Jo en stor grej Jag är med i Vintagestickning KAL 2009

1 kommentar:

  1. OJ vad kul att du är med i Kalendern!!!

    Hoppas du fått mina mail!!

    Kram från

    //Rose-Marie

    SvaraRadera