tisdag 24 februari 2009

Vanlig Tisdag

Jag började dagen men att hälsa på min mamma, och det är alltid kul.



När jag kom hem så var det att ta en Tango med damsugaren, det är "oxå kul" om man tycker om tango.

Sedan baka jag choklad muffins dom 3 på fatet var nog dom enda som liknar muffins, ja dom andra ska jag inte visa, men ack vad dom blev goda,mmmm
Ja stickade denna barn mössa i går men sydde ihop den i eftermiddag, "Helge kanin tycker nog inte om mössan, om man tittar på minen."

Sedan satte jag mej och gjorde ett halsband med sötvatten pärlor och andra pälor, det är jätte kul att göra halsband. Jag tror att jag ska köpa en Pärlmatta så slipper man jag dom, snacka om att liten stöt och man har pärlor överallt. Nu ska jag ta en kopp kaffe och en missanpassad muffins mmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar