onsdag 30 maj 2012

scrapp och lite annat...

Vi börjar med ett scrappat kort som jag gjort nu när det har och är lite sämre väder, men jag tycker det är bra med litte regn till mina grönsaker jag odlar. Nej det var kortet, karamell pappret och bandet har jag köpt av Evas Pyssel Gå in och kolla det finns blandade saker för scrapp.
Så fick jag 1 Kopp garn i går och jag tycker det var ett fint paket, Tack För detta Urmoderns Så nu får jag tänka på vad det ska bli av garnet. Tack än en gång.
Jag hitta lite garn som bara låg här, jag viste inte vad det skulle bli, och blixten föll och det blev en kudde, jag gillar dessa lite svaga färger. Garnet ärSamo twist lite grövre  så det gick fort att göra.
Sist så blev det en Kärleksmums kaka, jag tror att det är första gången som jag har gjort denna kaka, men den blev god.Recept
Nu hoppas jag att ni alla blogg vänner har det bra och att resten av veckan blir trevlig.

5 kommentarer:

  1. Varsågod :)
    ska bli spännande att se vad det blir av garnet!

    SvaraRadera
  2. Blandad kompott hos dig idag. Vad fint kortet blev med karamellpapper och glitterband. Roligt att se att du får användning av scrapgrejerna.Vilket läckert kit du fick !Snygg färg på garnet.Kärleksmums tackar man inte nej till. Synd att du bor så långt borta.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Härligt paket! Urmodern och jag har stått på Jamtli julmarknad ihop i 2 år!

    SvaraRadera
  4. Vilket sött kort och jätte fin kudde!! Och byten är ju så roliga. =)

    SvaraRadera