fredag 16 december 2011

Lyckta i mörkret

Jag satt och kolla igenom Inzpira tidningen, ja ni vet den om Scrap. Då såg jag att dom gjort en fin Papp lyckta. Den ska jag göra, nu är till saken jag har inte så bra papper som jag skulle haft men dom kommande fotona ser ni hur min Lyckta blev.
Och det var pilligt och mycket trevligt att göra den.













Så har det blivit 4: Advent, snacka om att det snart är julafton. Men det är ju så det ska vara.

Det brukar alltid gå så fort nu dessa sista dagar och man brukar alltid oxå komma på att man glömt något, men har man glömt så har man.................det är kanske lite av charmen oxå.........men det som är väsentligt det glömmer jag inte.


JA ja nu så vill jag önska min bloggvänner en mysig Advent. och var försiktiga..... det ska bli dåligt väder på vissa delar av vårt avlånga land.

4 kommentarer:

  1. Jättevacker lykta du har gjort !!! Visst har adventstiden gått fort. Sen lär väl julen rasa förbi också, bara som en vanlig helg. Ha det gott !! Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hej Ingvor!!!
    Så fin lykta så kretiv och duktig du är!
    Jag har inte tid att pyssla så mycket det är fullt med jobb, hem,, barn barn,, ja alles!
    Pust!
    Men jag kom på att jag har inte vart in och önskat dej en fin 4 advent!
    Hoppas du får det!
    Jag har inte tid att sitta så mycket vi bloggen nu!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera